8.09.2009

YES YES YES!

Det seneste år har jeg været på efterskole, så jeg har ikke rigtig brugt mit værelse til andet end soveværelse og opbevaringssted for alt og ingenting. Men nu er jeg hjemme igen og har i den seneste tid været ved at bakke baglæns fordi jeg hader mit værelse så meget! Som det så ud for to dage siden, da jeg stadig ejede en reol (ja, den har jeg nemlig fået solgt - juhuu!) havde jeg denne stående op ad en væg, hvor min ene ende af min halvandenmandsseng også grænsede op til. Det vil sige at det var umuligt at sidde oprejst med ryglæn i min seng, for man ville bare banke hovedet ind i reolen. Virkelig trist.
Men det er det, der er blevet fundet en løsning på nu. Jeg har som sagt solgt reolen og jeg har også en køber til min kommode. Men den kan jeg ligesom ikke sælge endnu, da jeg skal have noget andet, hvori jeg kan ligge alt mit tøj indtil jeg har fået lavet om herinde. Jeg har heldigvis også fundet ud af, hvordan her skal se ud nu, og glæder mig mægtig meget til at få det gjort! Tror det bliver rigtig godt.
Jeg får to højskabe til tøj (YES) og samtidig plads til skrivebord osv. Det er simpelthen bare så dejligt.
Imorgen skal jeg som sagt med Linea ind til Odense, og har tænkt på at jeg vil kigge efter finurlige ting jeg kan bruge på mit fremtidige, fantastiske værelse, såsom sjove knager, hylder, lamper mv.
Ih, hvor er jeg glad!
Det eneste dårlige er at min far ikke har tid til at hjælpe mig i næste weekend, så der går stadig en del tid inden drømmen bliver realiseret. Men whatever, tænker jeg bare lige nu. Whatever..

Billede fra juni '09.

JEG GLÆDER MIG TIL AT SE DIG, GUDESKØNNE LINEA!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar