8.09.2009

Jeg elsker dig af hele mit hjerte.

Jeg fik lige en vældig sød besked af Nicolaj, hvilket fik mit humør helt op over 10 nu til aften. Jeg er så glad for, at vi har det fantastisk sammen hele tiden. Savner ham, når vi er væk fra hinanden, og når vi er sammen kan jeg ikke lade være med at kysse ham. Noget, der kan gøre mig allermest glad er når han siger noget sødt og smiler helt op til ørene. Eller bliver flov. Ih, det ser så skønt ud! :)
Jeg nyder at være hjemme igen, så han er der, når jeg skal trøstes, når jeg mangler en at grine med, når noget helt ufatteligt er sket med en af mine veninder, når jeg bare gerne vil ligge og putte til en film på tv3, når alt i mit liv sker. Jeg sætter pris på at han er en del af mit liv. Jeg vil aldrig fortryde de snart to år, vi har været sammen. Ingen kan erstatte lige hans plads i mit hjerte. Ingen elsker mig, som han gør. Og dét er bare én af grundene til, at jeg elsker ham!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar