8.14.2009

Tornbjerg Gymnasium!

Så er man startet på Tornbjerg sammen med alle de andre. Det er spøjst lige at komme igang med en lang dag med koncentrationen på højniveau igen, men tror det går. Klassen er egentlig rimelig god, har to af min gode veninder ved siden af mig, så helt galt i byen er jeg ikke gået. Idag var jeg og de resterende 300 elever vidne til det første spadestik af starten på en udvidelse af vores gymnasium. Vi fordobler 18 klasser til 30 inden for halvandet år. Shiiiiit. Ej, men tror sgu det bliver fedt! Glæder mig til det. Samt glæder mig til ABC-turen onsdag-torsdag!

Lige nu er jeg sammen med Nicolaj, Lund og Siff'pigen. :) Nyder deres selskab - billeder senere. (plus dagens fra første skoledag) Skriver fra Nicolajs pc så kan ikke ligge billeder ind. Håber I overlever! ;)
Fortsat god aften til jer alle!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar