8.09.2009

My messy room!

Alle mine ting på min kommode.

Halskæde og Nicolaj i baggrunden.

Fra Linea.

Et billede, jeg selv har malet.







Lige apropos mit forrige indlæg om mig og mit forhold til mit værelse, er her nogle billeder. Det er det stykke rum bag ved min seng, hvor min Ikea-reol har stået, som har forvoldt mig mange dårlige aftener. :)
Den hvide dims med tøj i er min mellemløsning, da alt mit tøj ikke kunne være i min kommode. Hihi..
På gulvet ligger alle mine blade og flyder, fordi de lå opbevaret i min nu solgte reol.
Jeg har forresten også fået klippet nogle sort/hvid billeder ud fra mine blade (selvom det gjorde ondt, at skulle klippe i dem - men det går til et okay godt formål) som jeg skal pynte noget af min væg med, når jeg har fået lavet om. Glæder mig!
Har fundet ud af at jeg skal have lavet mig en etikette der må hedde noget lign. alting og ingenting-information, fordi jeg skriver så meget vrøvl nogle gange :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar