8.20.2009

Hjemme igen.






Ikke at jeg har nået at skrive det nogen steder, men jeg har altså lige været på hytte/intro/ABC-tur med min nye gymnasieklasse, og det var bare skidehyggeligt! Nød det virkelig. Vi var i Odense Zoo først, hvor vi skulle tage billeder af os selv med diverse dyr plus vi hørte en masse om chimpanserne - og hvor var de søde! Vi lærte deres navne at kende og alt muligt. Så fint.
Derefter cyklede 17 km ud til Tarup-Davinde, hvor vi skulle sove i shelters og telte, men inden vi skulle sove, var der da lige et orienteringsløb, hvor jeg valgte at være på det hold, der skulle løbe længst. YAYE. Men vi nåede desværre ikke hjem til tiden, trods vi måtte løbe igennem diverse jungler fyldt med brændenæller. Av, siger jeg bare. Vi kom desværre kun 2 min for sent. Det var satme ærgerligt. Vi havde ellers den bedste sætning - man skulle danne sætninger/ord ud af de bogstaver der var på posterne - vores var: tandlægen ønsker tape. HAHA.
Men det var stadig sjovt, trods vi tabte :)
Imorgen skal vi holde 1.g fest, hvor vores tema er Hollywood, så en veninde og jeg vælger at klæde os ud som Ashly og Mary-Kate Olsen. Det skal nok blive morsomt!

Og på lørdag kommer Emilie, Amalie og Nanna! Glæder mig sådan til at se dem. Tror vi skal hygge med ansigtsmasker og film + en masse slik!

Håber I har haft en god torsdag ;)

2 kommentarer:

  1. lyder super hyggeligt (:
    og hils endelig pigerne på lørdag!!

    SvarSlet
  2. jeg skal hilse igen. :)
    det var det også!

    SvarSlet