2.13.2010

“You twisted little girl showing them what life is all about.”

- Julian Casablancas.
Tørklæde; DYI
T-shirt; Lindex
Cardigan; Primark
Jeans; H&M
Sko: Shoe Shi Bar
Ur: ASOS

I dag måtte jeg tage hjem fra arbejde efter to og en halv times arbejde (skulle have været der i syv timer), da jeg gik og frøs samt hostede kunderne i hovedet. Knap så elegant. Min lørdag har dermed indtil videre stået på at sove, se vinter OL åbningsceremoni på DR HD - hvilket var virkelig flot! - og læst lidt naturgeografi om klima.

Billederne er fra i onsdags, hvor jeg var med to af mine veninder til Amatør-aften på gymnasiet, hvor en tredje veninde - og en masse andre - spillede musik og sang. Rigtig hyggeligt!

Senere kommer en af mine venner, og så skal vi nok hygge med film og dyner. Lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar