2.17.2010

Oh, so you said.


Et dagens for en gangs skyld. Men ja, det var kun 'dagens' i to timer: det vil sige en tur i Bilka, en tur i sol, og et smut forbi Netto. Yes. Men på var det da. Sammen med mine sorte wedges og min sorte jakke.
I dag har stået på seriøst: INGENTING. Ikke udover at lave lektier, ligge isblå neglelak, spist alt for meget mad (aldrig om jeg skal gå hjemme og lave ingenting i længere end tre dage i streg, det ville resultere i seriøs fedme!), og snart skal jeg i bad og have ansigtsmaske på.

Men det har nu været hyggeligt med en dag uden nogle vigtige punkter på dagsordenen.
Jeg har forresten genfundet glæden (eller måske bare fundet) ved havregrød. Ja, havregrød. Du læste rigtigt. Men historien bag er måske også den mængde af sukker min mor valgte at putte ovenpå. Hm, nå. Lige meget, den del af historien fortæller vi ikke til andre.

I morgen står den på skole til kl fire. Jeg vælger at strejke mod min sygdom, det er simpelthen for kedeligt at ligge herhjemme og bevidne en selv blive fed og ende op med at kende alle TV3s pludderserier, som kører om eftermiddagen. Hvilket minder mig om, at jeg virkelig ikke bryder mig om Horton Sagaen. Er der overhovedet nogle der gør det?? Really don't think so.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar