2.21.2010

So freaking cold, yet extremely beautiful.


Jeg har lige været et smut ved Nyborg strand i dag, fordi vejret simpelthen skreg efter en gåtur. Og hvor var det dog flot! 
De andre dage, hvor mine forældre har været ude at gå ved stranden har jeg aldrig haft tid pga en bunke lektier. Men i dag kom jeg med, og det var virkelig godt. 

Jeg har lige bagt en chokoladekage, men da jeg næsten var klar til at smide den i ovnen, udbryder min mor: "har du ikke haft pisket æg og sukker?" og nej, det havde jeg ikke, for der stod bare at man skulle røre det sammen. Tak for ****. Så det blev en flad kage, såkaldt konfektkage. Den smager fint nok, men bliver desværre nød til at lave en ny.

Jeg skal have kagen med ned til min veninde i aften, som har inviteret nogle tøser på middag. Jeg glæder mig helt vildt meget. Det bliver rigtig dejligt at se dem igen. 

(hvis den næste kage bliver god, kan det være jeg poster et billede af den..)

Fortsat god søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar