2.20.2010

use me as you like, use me as your napkin, if that's all I am for you. I don't really care anymore.


Ny trøje fra H&M til 69,95.
Jeg sidder lige nu mutters alene hjemme og hører musik og kigger på inspirerende billeder. Indtil videre har indholdet i min dag været at jeg stod op hjemme ved min veninde, nåede lige hjem forbi for at skifte tøj og så afsted med mine forældre for at skulle ud at handle. De skal til karneval i aften. Ih, jeg misunder dem næsten. Det må virkelig blive en alt for fed fest. De skulle være et sørøverpar, så jeg lagde heftig makeup på dem begge inden de tog afsted for en lille time siden.
Jeg håber de får en drøngod aften.
Selv skal jeg lave mad til en af mine venner, som kommer over og hygger lidt.

Jeg elsker ferie. Tror jeg vil lave mig lidt mad. Har overvejet at lave pandekager. Bare for hyggens skyld? Men jeg ved endnu ikke helt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar