6.09.2009

Dagens





Jeg er blevet fortalt at min kat skulle være blevet aflivet i dag, men må indrømme at jeg intet har hørt hjemmefra so far. Lidt underligt, hvis den ikke skal være der mere. Selvfølgelig har jeg stadig den store fede, men altså. Det bliver jo aldrig det samme. Nå.
Sådan er det vel så. Vi kan jo heller ikke have den render rundt og smadrer andre katte, fordi den er blevet sindssyg, efter den har fået ppiller i fire år. mhm..

Dagens tøj består af cheap mondays, en oversize grå top fra h&m, en DIYtrøje købt i føtex til 15 kr, cardigan fra only og et stykke stof fra stof2000 til en halvtredser. lige nu har jeg også hue og converse på. don't ask me why, huen er der, det er den bare.

Er totalt selvmedlidenhed-pitty agtig idag; er syg (forkølet og snottet) og virkelig mentalt smadret. Gider ikke eksamen, vil hellere hjem til familien og blive trøstet og tage på Baresso med storebror. Ih, kunne rigtig godt trænge til en Iceblend fra Baresso. Mm.. Den må jeg så savle efter i tre uger nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar