6.10.2009

Bloglegen

Jeg er blevet såkaldt tagget i en blogleg, hvor jeg skal skrive 20 random ting om mig selv, så here we go!

1. Jeg har snart været syg i et eller andet omfang i et år. (dette omhandler alt fra hoste, snottet, forkølelse, skinnebensbetændelse, øjenbetændelse mv)
2. Jeg har en kæreste, som hedder Nicolaj. Vi har været sammen i 21 måneder.
3. Jeg går på Haarby Efterskole lige i øjeblikket, men efter sommerferien starter jeg på Tornbjerg Gymnasium.
4. Jeg elsker musik! Både pop, r'n'b, rock, (især) elektronisk og andre genre.
5. Jeg har i alt haft tre heste, for ca. 6 år siden (plus-minus)
6. Min computer er sat til med klistermærker!
7. Jeg har en trofast Sony Ericsson et eller andet i sort og lidt guld, som har fulgt mig i snart halvandet år.
8. Jeg skriver alt for mange sms'er..
9. Ligesom resten af befolkningen ejer jeg en profil på Facebook, og har selvfølgelig også msn. Altså, hvad skulle man gøre uden??
10. Jeg er fyldt med fregner i ansigtet og disse monstre er også at finde på mine arme, albuer, legmuskler og knæ. JUHUU!
11. Jeg er vidst lidt addicted til sort tøj og neglelak, men ikke på en goth/punk-måde, hvis jeg selv må sige det..
12. Jeg elsker mine veninder! Både dem, som holder fast hjemmefra, men også dem, jeg har fået her på efterskolen.
13. Hvis jeg er forkølet og snottet er jeg afhængig af en næsespray. Dog lidt træls man ikke må bruge den mere end 14 dage i træk, 3 gange om dagen. ØV!
14. Jeg har været på Jelling Festival.
15. Denne blog er lige idag, blevet min, efter et par måneder hvor min veninde og jeg delte den.
16. Jeg elsker at tage billeder, og kunne rigtig godt tænke mig et Canon-kamera!
17. I sommerferien skal jeg en uge til Italien og to uger til Bulgarien med kæresten og vores familier.
18. Jeg er lidt modefanatisk, tror jeg..
19. Jeg håber der snart begynder at være flere folk, der læser/ser min blog..
20. Jeg har farvet mit hår.


SÅ! Nu sender jeg legen videre til Linea (www.lineasverden.blogspot.com), fashionbyfrium.com og Trineswardrobe.dk :)
Enjoy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar