2.21.2009

Stuff we love!






Signe's stuff!

Min nabos kat - alt for sød! Dog meget påtrængende, når den får lov..
Min computer, som gør mig glad, når jeg kigger på alle farverne. (+ Peter Plys!)
Jeg ELSKER min fantastiske kæreste, som er en stor del af mit liv!



Emilie's stuff!!




Mig med mit meget gamle spejlreflekskamera!



Mig på min cykel med mine solbriller!

Alle mine fantastiske spænder, halskæder, armbånd & øreringe!




Min computer!




Signes & mit neglelak!




Mine elskede palliet converse!









Mine dejlige halstørklæder, hårbøjler og smykker!







Den kreative kasse!








Min blå Fjällräven taske & lilla'e computertaske!

My messy desk!

2 kommentarer:

  1. vild sej computer taske hvor har du købt den.?! :)

    SvarSlet
  2. elsker dine lilla converse:) Hvor har du købt dem? må bare eje dem..:D

    SvarSlet