2.24.2009

Når du har lyst til nyt tøj eller bare gerne vil inspireres.

Jeg har idag, samt mange andre dage, siddet og tjekket forskellige tøjshops ud på nettet og så kom jeg til at tænke på; hvorfor ikke skrive dem ned, så andre også kan få glæde af min research?
Så hermed får I en liste over netbutikker, som er fashionable og skønne!

www.asos.com
- YNDLINGSSIDE!
www.topshop.com
www.amaricanapparel.com
www.hottopic.com
www.hm.com
www.net-a-porter.com
www.e-bay.com
www.trier.dk
www.luisaviaroma.com
www.wonhundred.com
www.bikbok.com
www.shop.acnestudios.com
www.mytheresa.com
www.brownsfashion.com
www.mathesfashion.com
www.lagarconne.com
www.paristexas.com
www.antoneli.eu

- listen vil blive opdateret for hver gang jeg finder en ny og spændende side.

Derudover er jeg blevet lidt af en freak angående blogs og en af mine yndlings er www.fashiontoast.com. På denne side er der også links til mange andre fede blogs. Men Lumi fra Fashiontoast.com er helt klart min rollemodel!

www.anywho.dk er en dansk side og kan klart anbefales at kigge lidt på.
www.stylebubble.typepad.com
www.modemedmere.blogspot.com
www.this-world-tonight.blogspot.com
www.weebirdy.com
www.gofugyourself.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar