2.19.2010

Dagens

Tørklæde: DYI
Trøje: Samsøe&Samsøe
Cardigan: Primark
Ur: ASOS
Bukser: Cheap Monday
Sko: S///BAR

I dag fik jeg endelig ferie. Skønt. Min måde at fejre ferie-opstarten på har været at sove på vores bænk i køkkenet, samt set CSI: Miami. Hvilket jeg faktisk gør netop nu. Sommetider er det nu meget dejligt med lidt plat tv.
I aften tager jeg over til min veninde, Caroline, og hygger lidt med slik og film. Det glæder jeg mig til. Min hjerne var gået på ferie i morges; stod for sent op, fulgte slet ikke med i nogle timer hele formiddagen og har bare ikke haft andet i tankerne end ferie.

På tirsdag drager jeg til København med familien, blandt andet fordi jeg har et gavekort til Sneaky Fox, som skal bruges. Det bliver godt at komme væk fra Odense for en kort stund. Ville så gerne have været på skiferie, men nej. I år skulle vi spare og jeg havde forresten også lige fået en Mac, bla bla bla..
Så jeg må for en gangs skyld nyde en vinterferie her i kolde, kedelige Danmark. YES!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar