4.20.2009

BERLIN
- Berlin i påskeferien med min mutter var skøøønt! Berlin er virkelig en by man skal opleve!



MANGO, enhver hovedstads butik. Jeg fandt de fedeste sko, men havde desværre ingen penge..


Der Berliner Mauer. Man skal se berliner muren når man er i Berlin.

STARBUCKS! Mit ynglings coffehouse! På 2. dagen fik jeg en delicious brownie og en helt fantastisk frappachino med strawberries & cream! Mm, mm, mm DELICIOUS!


Første dag på Starbucks fik jeg Hot chocolate og en chocolate muffin med cheesecake on top! Mmm!




KaDeWe
Fisefornem, men det er helt fantastisk at gå rundt der inde. Og så er der en hel etage med mad!




Dejligt afslappende tøj.
Solbriller fra H&M, tørklæde og jakke fra vero moda, top fra H&M, Amalies bukser og palliet converse.





Rart tøj at rejse i.
Solbriller fra Barcelona, halstørklæde fra Erfurt, Nannas trøje, only leggins og mine ynglings palliet converse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar